2008年9月10日星期三

半天假临时取消 12支蜡烛 - half day off canceled suddenly,12 candle

早上10点 突然接到电话 说老板问我现在能上班不 很多蛋糕
我。。。早上三点才睡觉。。。
去就去呗 反正人手也不够(乖个一阵子 争取20号顺利拿到假期)

(老板请人 老板请人 老板请人 老板请人 老板请人 中五毕业生一律录取!!!)

大概六点吧 有个大姐来买蛋糕 我问她要多少支蜡烛 她说12 我还以为12岁 就拿了一只大的一只小的 她看见后告诉我 要12支小蜡烛 12个人

----------------你看错了 我不是分割线------------------------
10am,i had a call from shop,boss say today a lot cake,ask me if i can work now?
...i sleep at 3am this morning......
not enough worker,i think i better work(act good now ,hope can get off on 20sep)

around 6pm, a sister bought a cake.i ask her how many candle she need,she said 12,i thought 12 years old,so i get 1 large candle and 1 small candle.she saw that and told me she need actually 12 candle,for 12 person

没有评论: